Hunkemöllers mission är att vara ett högt älskat, socialt och inkluderande varumärke - drivet av våra medarbetare. Vi ahr över 900 butiker i 15 länder, och vi fortsätter att växa. Våra planer om att expandera både inom och utanför Europa skapar fantastiska möjligheter för dem som har en passion för detaljhandeln. Ja, passion är en av våra 6 värden; rolig, inkluderande, passionerad, sexig, InTouch och inspirerande. Dessa värden driver allt som vi gör, och tillsammans med vårt intresse i välfärd hos människor, planeten och samhällen omkring i världen, bygger vi ett varunmärke som är anpassat efter våra globala kunders krav, och kraven från de som abretar hos oss.
Våra USPér är många, men de är också kärnarn i det som gör oss unika. De förpliktar oss till att ge en service i världsklass, oansett kanal och butikens placering. Denna förpliktelse sträcker sig även till hur vi arbetar med varandra och skapar en arbetsmiljö i världsklass.

Våra värden

Passionate

Detta är vårat hjärta. Vi brinner för lingeri och service i världsklass. Våra Sheroes är charmerande, hängivna till sina familjer, vänner och sina favoritmärken, och de är entausiastiska över allt det de älskar!

Inspiring

Detta är vår motivation. Vi är kreativa och tänker utanför boxen. Det som gör oss unika är att vi är proaktiva, inspirerade av våra omgivningar och uppmuntrande.

Fun

Det är vår attityd. Vi njuter av det vi gör, och det syns! Allt som vi gör börjar med ett stort leende och glittrande ögon. Positiv energi är det som gör oss ledande inom lingerivärlden.

Sexy

Det här är vår look. Vi är självsäkra och visar stolthet över vårt varumärke. Detta är en känsla som kommer inifrån och skiner upp varje steg vi tar i livet.

Inclusive

Detta är oss. Vi välkomnar alla och strävar efter att skapa ett mångsidigt och inkluderande varumärke och en inkluderande miljö för våra anställda på Hunkemöller. Vi tror på en modevärld som representerar och hyllar alla. 

In-Touch

Detta är vår anda. Vi lyssnar, interagerar och involverar andra och gör vårt allra bästa. Våra Sheros känner till de senaste trenderna online, och vet allt om modeindustrin, och är i kontakt med sig själva.

Ställ in jobb-påminnelser